S’obre en una pestanya nova

L’empresa Intech3d del Ceeilleida ha presentat en exclusiva la nova impressora Ultimaker3

El principal avantatge de l’últim model de la impressora de la marca holandesa Ultimaker; és poder imprimir amb dos injectors, fet que  permet fabricar components tècnics híbrid.

A la presentació han assistit una quinzena d’empreses interessades a les que se’ls hi ha ofert una demostració en directe.

Avui, l’equip d’INTECH3D ha fet la presentació oficial de forma exclusiva a Lleida del darrer model de la  impressora de la marca Holandesa Ultimaker; la Ultimaker 3, a una quinzena d’empreses interessades.

En el decurs de la presentació s’han explicat  els beneficis de la fabricació a la industria mitjançant impressores 3D, s’ha fet una demostració imprimint amb PVA, material soluble amb aigua, i PLA, material per a realitzar prototipatge conceptual i s’ha acabat amb una ronda de preguntes i la resolució dels dubtes dels assistents.

La impressió 3D suposa una revolució per a la manufactura de productes. Una sola impressora 3D és capaç de realitzar infinitat de productes diferents, sense la necessitat de canviar o re-adaptar la màquina com succeeix amb la manufactura actual i tradicional. En el camp de la medicina trobem aplicacions sorprenents, des de la creació de pròtesis fins a la impressió de teixits orgànics. També en l’arquitectura, enginyeria o l’aeronàutica la impressió 3D té molt camp per recórrer i cada vegada s’aplicarà en més camps.

CEEILleida - Centre Europeu d'Empreses i Innovació
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.