S’obre en una pestanya nova

Invelon presenta a França el seu projecte de creixement i expansió

Invelon, empresa nascuda l’any 2015 al CEEILleida, el viver d’empreses de la Diputació de Lleida, ha presentat, de la mà del seu CEO, Joan Folguera, el seu projecte de creixement i expansió a França, després que l’empresa lleidatana adquirís la firma bretona Artefacto, especialitzada en programari de realitat augmentada i virtual, que s’ha convertit en Invelon França, després d’estar immersa en un procés concursal.

Folguera ha afirmat que «França és el país més important en la nostra estratègia de desenvolupament». «Hem identificat grans oportunitats en diversos sectors i en diverses tecnologies», asaenyala el CEO d’Invelon, que preveu convertir França en un centre de creixement del grup al nord i centre d’Europa.

Invelon, líder en realitat augmentada i virtual, robòtica i intel·ligència artificial, i que també té delegació a Itàlia, compta amb 200 treballadors.

(Foto del diari digital Le Télégramme)

CEEILleida - Centre Europeu d'Empreses i Innovació
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.