El CEEILleida, entre els millors vivers d’empresa de tot l’Estat, i el segon millor de Catalunya

Segons l’informe de la Fundació de Caixes d’Estalvi (FUNCAS), presentat aquest dilluns, 12 de maig, a Madrid

El CEEILleida, que gestiona la Diputació de Lleida, és el 12è millor viver d’empreses de tota Espanya i el segon millor de Catalunya. Així ho diu el rànquing elaborat per la Fundació de Caixes d’Estalvi (FUNCAS), que s’ha donat a conèixer aquest dilluns, 12 de maig, a Madrid.

L’estudi, liderat pel CEEI de l’Aragó a nivell estatal, i del Viver d’Empreses i Coworking de Forallac, a nivell català, s’ha fet entre 99 vivers d’empresa de tota Espanya, i destaca del CEEILleida la seva oferta en serveis d’alta qualitat, amb un nivell elevat de suport i recursos pels emprenedors. En aquest sentit, l’estudi diu que vivers com el CEEILleida “proporcionen un entorn ideal per al creixement de les empreses, i es distingeixen per comptar amb un alt grau d’especialització per facilitar la integració de les empreses en l’ecosistema emprenedor local i global”.

Aquest estudi destaca també el treball que desenvolupen altres vivers de la demarcació, com ara la Incubadora d’Empreses d’Innovació Agrometal·lúrgica de Bell-lloc d’Urgell, el Centre Empresarial i Tecnològic de l’Alt Pirineu de la Seu d’Urgell (CETAP), el CEI Tàrrega Cal Trepat i el CEI de les Borges Blanques.

CEEILleida - Centre Europeu d'Empreses i Innovació
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.